wtorek, 23 maja 2017

Rock the Cabash

Przejmujący film o zmaganiu się z własnymi słabościami i niedojrzałością w obliczu wojny. Debiut fabularny zainspirowany osobistymi doświadczeniami reżysera. W latach 90. pełniłem funkcję fotografa wojskowego, byłem wysłany do Strefy Gazy, na Brzeg Zachodni. (...) Wiele zdarzeń w filmie jest inspirowanych zasłyszanymi historiami od przyjaciół i sytuacji, których byłem świadkiem podczas służby wojskowej. Morderstwo żołnierza, które jest punktem kluczowym w filmie zdarzyło się naprawdę, kilka przecznic od miejsca, w którym stacjonowałem. Przede wszystkim chciałem zrobić ten film dla moich przyjaciół i siebie samego, aby dodać nam wiary, że nie jesteśmy sami. (...) I że nie jest to nasza wina. By pokazać jak absurdalne jest to z obydwu stron. I że intifada oznaczała głównie walkę grupy dzieciaków przeciwko innym dzieciakom, bez świadomości, z jakiego powodu.

Obejrzyj zwiastun i sprawdź więcej szczegółów dotyczących filmu Rock the Cabash.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.